نوشته شده توسط : maede

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی شامل نشریه ای است که هدف آن تبلیغ محتوای وب است. روش های مختلف تبلیغاتی وجود دارد: در این میان ایمیل ها و بنرهای تبلیغاتی وجود دارد. تبلیغات موبایل نیز به دلیل رشد مداوم تعداد دستگاه های تلفن همراه اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

خلاصه
1 روش تبلیغات
1.1 تبلیغات ایمیل
1.2 بنرهای تبلیغاتی
1.3 هدف قرار دادن
2 مزایا و معایب در مقایسه با تبلیغات آفلاین کلاسیک
2.1 مزایا
2.2 معایب
3 معیار برای تبلیغات آنلاین خوب
4 توسعه تبلیغات آنلاین
5 منبع
6 پیوند وب
روشهای تبلیغات
به عنوان یک رسانه ، اینترنت گزینه های فنی بسیاری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مشاغل آنلاین از طریق تبلیغات به افراد دسترسی پیدا کنند. تبلیغات بنری ، هدف گذاری ، SEA ، SEO ، پیکسل ها ، تبلیغات لایه ای ، برنامه های بینابینی ، متن های تبلیغاتی (به عنوان مثال تبلیغات بومی) ، مارک سایت ، حمایت مالی وب ، اطلاعات عمومی ، کلیپ های تبلیغاتی ویدیویی و تبلیغات رادیویی اینترنتی رایج ترین روش های تبلیغات آنلاین هستند. در حالت ایده آل ، یک کمپین تبلیغاتی به عنوان بازاریابی ویروسی رونق می یابد. به منظور تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات ، کدهای QR می توانند هم در تبلیغات آنلاین و هم آفلاین ادغام شوند. به منظور پاسخگویی ایده آل به گروه هدف و ایجاد اعتماد به نفس ، می توان توصیفات و نظرات را در تبلیغات گنجانید.

 

تبلیغات پستی
تبلیغات پستی یکی از رایج ترین نوع تبلیغات است. خبرنامه ها ، آگهی ها و سایر مطالب تبلیغاتی را می توان از طریق اینترنت از طریق تبادل ایمیل ارسال کرد. این هدف مشتریان بالقوه است و مشتریان موجود می توانند از آخرین پیشنهادات و اخبار مطلع شوند. طبق بند 7 بند 3 قانون رقابت ناعادلانه ، انتشار تبلیغات ناخواسته به مشتریان بالقوه مجاز نیست.

بنرهای تبلیغاتی
تبلیغات بانری معمولاً به صورت پرونده های گرافیکی یا فلش یافت می شوند. تبلیغات بانری یکی از مقرون به صرفه ترین شکل تبلیغات در اینترنت است. این روش از طریق برنامه های شریکی که از طریق شبکه های وابسته ارائه می شوند قابل دسترسی است. به عنوان مثال ، تبلیغات در بازی های ویدیویی بیشتر با استفاده از انواع مختلف بنرها انجام می شود.

هدف گذاری
هدف گذاری تبلیغات هدایت شده و هدفمندی است که گروه خاصی را هدف قرار می دهد. چالش اصلی در این مورد در تعریف دقیق گروه هدف است که تبلیغات به سمت آن هدایت می شود. پس از شناسایی و تجزیه و تحلیل گروه هدف ، می توان روند فروش یک کمپین بازاریابی مناسب را بهینه کرد (به عنوان مثال با مدل اصلی یا اصلاح شده AIDA).

مزایا و معایب در مقایسه با تبلیغات آفلاین کلاسیک
فواید
در مقایسه با تبلیغات آفلاین ، تبلیغات اینترنتی این مزیت را دارد که می توان واکنش های مخاطبان هدف را مستقیماً سنجید. مزیت دیگر تبلیغات آنلاین ، دامنه گسترده آن است. به طور معمول هر کاربر اینترنتی در جهان یک مجله آنلاین پیدا کرده و می خواند. انواع آنلاین تبلیغات ارزان نیستند و در بسیاری از مشاغل صرفه جویی زیادی در هزینه های تبلیغاتی خود انجام می دهند.

شبکه سازی افراد با علایق مشابه (تئاتر ، موسیقی ، ورزش و ...) در اینترنت نیز برای تجارت مفید است. به لطف شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر و غیره) که افراد می توانند علایق و اطلاعات شخصی خود را در آن به اشتراک بگذارند ، امکان شخصی سازی تبلیغات ، تعریف گروه های هدف و در نتیجه دسترسی به افراد با تبلیغات وجود دارد. تنظیم شده و هدفمند.

به منظور فریب گروه هدف برای کلیک کردن ، می توان از گزینه فراخوان برای اقدام استفاده کرد. این به کاربران امکان می دهد فقط با یک کلیک با شرکت مکالمه کنند. Google AdWords و دیگران این ویژگی را دارند.

معایب
تبلیغات آنلاین فقط به افرادی که از اینترنت استفاده می کنند می رسد. نکته منفی دیگر این واقعیت است که کاربران می توانند توسط بنرها کور شوند و در نهایت بعد از مدتی آنها را نمی بینند. علاوه بر این ، کاربران همچنین باید اطمینان حاصل کنند که فقط بر روی آگهی های مارک های معتبر کلیک می کنند ، زیرا بدافزار می تواند در پشت آگهی ها قرار گیرد (سو malاستفاده).

معیارهای مخاطب خوب

آنلاین بودن
طبق نظرسنجی از کاربران اینترنت در آلمان ، تبلیغات خوب ، از جمله موارد دیگر ، باید آموزنده باشد. افراد مورد نظر سه معیار اصلی را انتخاب کردند: اطلاعات جالب ، خلاقانه و سرگرم کننده.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maede

چرا محتوای با کیفیت بالا اینقدر مهم است؟
بیایید کمی در مورد الگوریتم اینستاگرام صحبت کنیم. این مسئله به ویژه توسط مارک هایی که جذب مشترکین جدید به طور فزاینده ای دشوار است ترسیده است. با این حال ، مهم است که در نظر بگیریم که الگوریتم رشد جامعه شما را متوقف نمی کند ، اما نحوه بزرگتر کردن آن را تغییر می دهد.

ارائه محتوای با کیفیت بهتر از هر زمان دیگری مهم است. در گذشته به دست آوردن مشترکان جدید با تصاویر / فیلم های با کیفیت پایین / متوسط ​​بسیار آسان تر بود. اکنون ، ثبات نکته اساسی است و شما باید بتوانید محتوایی را ارسال کنید که مخاطبان شما از آن لذت ببرند و با آنها تعامل داشته باشند. همچنین انتخاب زمان مناسب برای ارسال پست در اینستاگرام بسیار مهم است.

وقتی الگوریتم نام تجاری شما را به عنوان خالق محتوای با کیفیت شناسایی کرد ، شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد تا در معرض دید مخاطبان جدید قرار گیرد.

 

مرحله 1: محتوای اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید
قبل از شروع ، باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

چه نوع محتوایی بیشتر با برند من مرتبط است؟
مشترکان (بالقوه) من می خواهند چه ببینند؟
توانایی تشخیص اینکه چه کسی ، چرا ، حضور اینستاگرام شما هنگام برنامه ریزی محتوای شما بسیار مهم است. اگر با ارزش های تجاری خود و آنچه مخاطبان شما را دوست دارد آشنا باشید ، از همان ابتدا می توانید محتوای مناسبی ایجاد کنید.

جای خاصی را انتخاب کنید و تلاش خود را صرف تولید محتوای خاص در این باره کنید تا بازدیدکنندگان پروفایل شما را گیج نکنند: آنها باید سریعاً بدانند ، مخصوصاً با خواندن بیوگرافی شما ، از نظر انتشار چه انتظاراتی دارند.

به عنوان مثال ، من هنگامی که حساب اینستاگرام خود را راه اندازی کردم تصمیم گرفتم فقط نکات عملی آموزش اینستاگرام را بدون تغییر در خط تحریریه خود در این شبکه اجتماعی ارسال کنم. به همین دلیل ، پیروان من می دانند چه انتظاری از من دارند.

 

 

 

مثال دیگر ، شرکت Lou.Yetu یک جریان انتشار یکنواخت با یک جعبه سفید در اطراف عکس های خود ارائه می دهد ، که یک هویت منحصر به فرد ایجاد می کند که به سرعت توسط مشترکان قابل تشخیص است.

بعد از اینکه به دو سوال بالا پاسخ دادید ، می توانید برای روزهای آینده برنامه ریزی کنید.

شروع کنید و لیستی از همه مواردی را که می خواهید این هفته در پروفایل اینستاگرام خود ارسال کنید ، تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که از تنوع کافی در مطالب خود برخوردار هستید. به عنوان مثال ، اگر لباس زنانه می فروشید ، 2 عکس لباس ، 1 عکس بالا و 1 عکس شلوار به اشتراک بگذارید.

یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در وقت تولید هرچه بیشتر محتوا در هنگام عکسبرداری است ، بنابراین می توانید پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید.

مرحله 2: تولید محتوا
برای این کار و کلیه لوازم جانبی همراه آن (سه پایه ، لنز و ...) به دوربین خوبی احتیاج دارید.

برخی از حساب های اینستاگرام محتوای خود را با تلفن های هوشمند خود تولید می کنند که ارزان قیمت است به شرطی که از کیفیت دوربین خوبی برخوردار باشید.

آنچه مهم است قیمت مواد نیست بلکه ترکیب عکس های شما است. شروع به فکر کردن در مورد زوایای جالب ، موقعیت خود ، روشنایی و آنچه در تصویر شما وجود دارد ، کنید. یک ترفند ساده این است که تا آنجا که ممکن است عکس بگیرید ، با زوایای مختلف ، به طوری که از محتوای واقعی واقعی برخوردار شوید.

در اینجا چند نمونه از حساب های اینستاگرام با عکس های با کیفیت بالا آورده شده است:

 

مرحله 3: محتوای خود را ویرایش کنید
اگر نگاهی به محبوب ترین اکانت ها در اینستاگرام بیندازید ، متوجه خواهید شد که همه اینها یک چیز مشترک دارند: آنها به دنبال یک استاندارد سازی زیبایی شناسانه خاص برای پروفایل خود هستند.

ارائه مداوم یک منشور گرافیکی مشابه کلیدی در کمک به مخاطبان شما است تا در مورد نام تجاری شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. یک بازدید کننده جدید از نمایه شما می تواند در عرض چند ثانیه ایده مثبت / منفی دریافت کند ، بنابراین اگر می خواهید تأثیر خوبی ایجاد کنید ، باید در این مورد قوام داشته باشید.

 

 

مرحله 4: محتوای خود را منتشر کنید
اکنون که محتوای خود را برنامه ریزی ، تولید و ویرایش کرده اید ، زمان آن فرا رسیده است که به مرحله انتشار بروید. با این حال ، شما باید در طول این مرحله استراتژیک باشید زیرا باید بدانید که چه زمان ارسال کنید و بنابراین بهترین زمان ها را تعیین کنید.

همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که برای صرفه جویی در وقت مدیریت حساب خود ، پست های خود را برنامه ریزی کنید و مجبور نباشید برای نوشتن زیرنویس های خود عجله کنید. حتماً در صورت لزوم س questionsال کنید و به تعاملات مختلف افراد برای ایجاد و پاسخ دهید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()